حرف عمو






♥♥ امیر تتلو♥♥

 همیشه ادعام می‌شه که خیر سرم عاشق کارمم و به خاطره عشق به هوادارام وقت میزارم !!! ولی‌ بعضی‌ وقتا مثل الان واقعا کم میارم !!!! این تتو واقعا خیلی‌ حرف توشه !!! من میفهمم که چقدر درد تحمل شده واسه این !!! من خوب میفهمم که این تتو تا آخر عمر باید رو بدن باقی‌ بمونه و خیلی‌ باید روحت بزرگ باشه که بتونی‌ یه همچین لطفی و به یه نفر بکنی و عکسشو تتو کنی‌ !!!! من خودم به قول خیلیا بدنم دفتر نقاشیه ولی‌ تنها چهره ای که تونستم رو بدنم تتو کنم چهرهٔ مادرم بود !!!! یعنی‌ من واقعا لیاقتشو دارم ؟!؟! خودم فکر نمیکنم داشته باشم ‬


 


نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:35---15 آذر 1392
سلام بچه ها.من شنیدم امیرو گرفتن!!!!!!!!!!!!!! درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توروخدا یکی بگه که دروغه

ساجده
ساعت12:24---29 شهريور 1392
سلام ابجی شقایق بیا به وبم قالبشو عوض کردم تغییراتی هم انجام دادم بیا ببین می پسند

سحر
ساعت11:54---28 شهريور 1392
بابا من که نفهمیدم کی عاشق تتلو هستش تو می گی عاشقشم تو یه سایت دیگه یکی دیگه می گه عاشقشم فکر کنم تتلو یه100 تا خاطر خواهی داشته باشه حالا معلوم نیست می خواد با کدومشون ازدواج کنه به نظر من دلتونو خوش نکنید تتلو نمی یاد با شما ها ازدواج کنه حتما خودش یه دوست دختری داره مگه می شه نداشته باشه شقایق بی خود دلتو خوش نکن

سحر
ساعت11:50---28 شهريور 1392
سلا نامرد باشی اکه پیاممو حذف کنی بذار بهت بگم ولی ناراحت نشو وب خیلی خیلی خیلی چرتی داری مطالب جالبی نداری فقط عکس ها خوب بودند لطفا درستش کن

راف
ساعت21:14---27 شهريور 1392
¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶

_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

_________¶¶¶¶¶¶¶¶

___________¶¶¶¶

____________¶¶

_____________¶

____________¶

___________¶

__________¶

________¶__¶¶¶_________¶¶¶

________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶

______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶

_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶

_____¶___¶_________________¶

______¶___¶_______________¶

______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶

_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶

_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶

_____¶___¶_¶____¶___¶___¶

______¶______¶___¶¶¶___¶

_______¶______¶¶_____¶¶

________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶

_________¶______________¶

___________¶¶¶¶___________¶

_____________¶________¶____¶

_______¶¶¶___¶_________¶____¶

______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶

______¶______¶_______¶____¶_¶

______¶______¶______¶_____¶¶

______¶_______¶_____¶_____¶

______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
پاسخ:مرسی


راف
ساعت21:13---27 شهريور 1392
¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____


ساجده
ساعت20:19---27 شهريور 1392
شقی جون به خدا شرمندتم ببینم طرفدار کدوم تیمی قرمز یا ابی من که قرمزم تو هم صد درصد باید قرمز باشی چون دااش تتلو پرسپولیسیه یه اهنگی هم برای تیمش خونده توپ ...الانه که باید بگم جیییییییییییییغ اهان راستی نمی دونم این اقای محمد مهدی از چیه استقلال خوشش اومده که انقدر به تیمش می نازه ..خوبه پرسپولیس سرور همه ی تیم هاست

ساجده
ساعت20:07---27 شهريور 1392
الان اقای محمد مهدی خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

ساجده
ساعت18:42---26 شهريور 1392
ببین شقی جون مرسی که لینکم کردی فقط تو قسمت پیوند ها بنویس وب عشقم فقط امیر تتلو و بازیگران ترکی از ساجده جون البته اگه زحمتی نمی شه فدات بابای

ساجده
ساعت11:42---26 شهريور 1392
به وبم اومدی ؟
پاسخ:اره


ساجده
ساعت11:28---26 شهريور 1392
راستی من فردا اومدم به وبت نبینم تو پیوند ها اسم وبم نوشته نباشه ..افتاد هههههه زودی لینکم کن
پاسخ:لینکت کردم


ساجده
ساعت11:25---26 شهريور 1392
ببینم ابجی واسه چی داداش جونمو بر داشتی مال خودت ها باید همین حالا جوا بدی هههههه شوخی کردم منم از امیر تتلو خوشم میاد البته به عنوان یه برادر ..اسم وبم هم عشقم فقط امیر تتلو و بایگران ترکی هستش اگه دوست داشتی بیا من لینکت کردم فقط بخاطر این که واس داداش جونم وب سا ختی تو هم اگه دوست داری با همین عنوانی که بهت گفتم و با ادرس

www.pers polis007.lxb.ir

لینکم کن تو وبم زیاد از داداش امیر مطلب نذاشتم بیشتر بازیگران ترکی رو گذاشتم ولی خوب همین که داداشم راضی باشه برام بسه پس لینکم کن ok؟ فدات بابای
پاسخ:جتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 شهريور 1392ساعت 10:11 توسط شقایق |



      قالب ساز آنلاین